Welkom op de reisblog van Crista & Tim, onze verkenning van The Last Frontier.

5 juni 2023 - Doesburg, Nederland

Middels deze blog gaan we jullie op de hoogte houden van onze reis naar Alaska (U.S.A.) in juni 2023.

In het kort onze route:

Dinsdag 06-06: Arnhem - Frankfurt (D.) - Vancouver (CAN.), trein en vliegen met Lufthansa LH 492.

Donderdag 08-06: start cruise, Vancouver (CAN) - Seward /Alaska (U.S.A.) semiwetenschappelijke cruise door The Inside Passage, noordelijk naar Seward/Alaska (U.S.A.).

woensdag 21-06: start landreis, Anchorage - Talkeetna - Denali - Paxon - McCarthy - Matanuska - Palmer - Anchorage, met een 4 x 4 auto.

Zaterdag 01-07: Anchorage (U.S.A.) - Frankfurt (D.) - Arnhem, vliegen met Eurowings Discover LH 4351 en daarna een trein opzoeken die ons terug brengt naar Arnhem/Dieren.

Best spannend en het moet maar blijken of we er leuk over kunnen schrijven en fotograferen.

Hou ons scherp met je reacties !

Crista en Tim.

1. Robin Graafland:
    3 maart 2023
    Hoi Crista en Tim,

Wat een gaaf plan. Echter zijn wij vanuit het vak vooral geïnteresseerd in de ervaringen in de trein naar Frankfurt. Reed de trein optijd? was de boel mooi schoon gemaakt? Ervaringen met de Duitse collega’s. Van die dingen
  2. Tim Graafland:
    3 maart 2023
    Nou Robin, weinig ervaring in dit spectrum; er komt sofort een puntklich report van onze bevindingen in deze .... Is de intercity Dieren - Arnhem hier de norm of ligt de lat hoger ?
  3. Carla:
    5 mei 2023
    Lieve Crista en Tim ver weg en dan toch dichtbij😉
    Ik geniet graag mee van wat jullie gaan beleven!
    X van Carla