ten slotte....

3 juli 2023 - Doesburg, Nederland

Maandag 3-7.

Hoe bijzonder is het als je zaterdagmiddag om 16.30 uur in het vliegtuig stapt om de volgende dag, na 10 uur vliegen, op zondag om 13.00 uur in Frankfurt weer te landen. Dat moet wel even landen, zal ik maar zeggen. We kopen een treinkaartje en rollen door de hallen van de grote luchthaven naar het treinstation. Hier en daar werken de roltrappen niet en dan is 23 kilo koffer best zwaar!

Na een 4 uur lange treinreis, met meerdere tussenstops komen we om 17.45 uur in Dieren aan en worden opgewacht door onze kinderen en Noor. Heerlijk om elkaar weer te zien en ook hun verhalen van de afgelopen maand te horen.

Als we de kinderen uitgezwaaid hebben duiken we direct ons eigen kooitje weer in en maken een lange nacht.

We kunnen terugkijken op een mooi avontuur waarin alles wat we wilde zien en doen ook is gelukt. Er hebben geen dingen tegengezeten [behalve de camera] en we hadden prachtig weer.

Het reisvirus heeft ons wel een beetje te pakken ... waar gaan we straks naar toe ? De cruise met Hurtigruten is onvergetelijk en ze gaan nog naar zoveel andere bestemmingen ... ! Maar Vancouver Island roept ook .....

Dank voor jullie leuke reacties op onze blog en tot snel weerziens!!

Warme groet, Crista en Tim.